ПАТ «Київводоканал» завертається до деснянців, які у жовтні здійснювали оплату послуг у відділеннях «Ощадбанку»
Опубліковано 10 листопада 2016 року о 16:43
Увага, деснянці!
Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями ПАТ «Київводоканалу» у відділеннях «Ощадбанку» у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Про це повідомили у ПАТ «АК «Київводоканал».
Відтак, у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць.
ПАТ «АК «Київводоканал» запевняє, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, і вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями ПАТ «АК «Київводоканал» закликає здійснювати без урахування «помилкового боргу».
За додатковою консультацією звертайтесь до контакт-центру за телефоном: 202-02-02.