Отримання адміністративних послуг платниками податків залишається актуальним, проте в умовах протиепідемічних заходів, формат обслуговування у ЦОП тимчасово змінився
Що треба знати про порядок звернення до столичних Центрів обслуговування платників під час карантинних обмежень:
– в умовах надзвичайної ситуації послуги надаються в онлайн режимі з урахуванням положень Закону України від 17.03.2020 №530 – IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19» (далі – Закон № 530);
– у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ візит платників до ЦОП здійснюється виключно за попереднім записом. Дату та час візиту необхідно узгоджувати за телефонами ЦОП, що вказані на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві, у рубриці «Контакти»;
– режим роботи ЦОП на період карантинних обмежень:
Пн-Пт : з 10 до 16 години;
Обідня перерва : з 13.00-13.45 години;
Тех. перерва: щогодини 10-15 хвилин.
(інформація вказана у рубриці «Контакти» на субсайті та на вхідних групах ЦОП у районах);
– візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок;
– прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється у встановленому порядку через:
– скриньку, яка розміщена біля входу до ЦОП;
– режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ)
– поштове відправлення на адресу: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 офіційну електронну пошту Головного управління ДПС у м. Києві: [email protected]
– результат розгляду звернень, які передбачають надання довідки, витягу, реєстраційного посвідчення, тощо, можливо отримати після закінчення карантину, з урахуванням положень Закону №530;
– враховуючи те, що з 28 березня 2020 року в Україні діють нові правила перетину кордону на час карантину, видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань здійснюється з урахуванням положень Закону № 530;
– видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта здійснюється у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ за попереднім записом;
– погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску також здійснюється за попереднім записом;
– інформація щодо реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі ДПС, у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину.
Окремо зазначимо, що про роботу Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантинних обмежень можна дізнатися на сайті: http://acskidd.gov.ua.