Найбільше мешканці району зверталися з питань житлово-комунальної сфери


У минулому році до Деснянської райдержадміністрації надійшло 3 тисячі 666 звернень від 12 тисяч 84 громадян. Електронних звернень – 742 (з них безпосередньо до Деснянської РДА – 270).
Зокрема, відділом з питань звернень громадян протягом 2020-го року було зареєстровано письмових – 2 тисячі 126 звернень, усних –1 тисяча 540, колективних – 423 звернення.
«Серед питань, які найчастіше порушували у своїх скаргах громадяни стосувалися несправності ліфтів, благоустрою прибудинкових територій, капітального та поточного ремонтів, водопостачання, діяльності ЖЕДів, ОСББ та ЖБК, нарахування сплати за комунальні послуги, а також питання щодо незадовільних житлових умов. У колективних зверненнях також піднімалися питання ремонту та утеплення фасадів житлових будинків, ремонту доріг, утримання та ремонту дитячих майданчиків. Колективним зверненням приділяється особлива увага, проводяться зустрічі на проблемній ділянці з ініціативними групами, за результатами складаються протоколи доручень», – говорить начальник відділу з питань звернення громадян Марія Тимофєєва.
Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань 3 тисячі 408 (93%), скаргами 161 (4,4%), пропозиціями та зауваженнями 97 (2,6%). В результаті їх розгляду було вирішено позитивно – 76 звернень, дано роз'яснення – 3 тисячі 431 звернення, нікому не відмовлено у задоволенні, повторні звернення відсутні. Зареєстровано 13 подяк працівникам адміністрації.
У 2020-му році залишилися актуальними питання соціального захисту (надання матеріальної допомоги, опіка, соціальне забезпечення), збільшилася кількість питань дотримання законності та охорони здоров'я.
Керівництвом Деснянської райдержадміністрації було проведено 70 особистих прийомів, 83 телефонних «гарячих» ліній та 15 виїзних прийомів.
«У Деснянській райдержадміністрації створюються належні умови для реалізації громадянами законних інтересів. З метою недопущення порушення
термінів розгляду звернень громадян відпрацьована система контролю виконавської дисципліни. Постійно надаються рекомендації щодо опрацювання звернень громадян, контролюється вчасність надання відповідей та їх виконання. Особлива увага приділяється зверненням громадян пільгових категорій», – говорить в.о. голови Деснянської райдержадміністрації Ірина Алєксєєнко.
Довідково.
Серед позитивно вирішених питань, які були розглянуті в Деснянській райдержадміністрації:
1.Колективне звернення, щодо непрацездатності вантажопасажирського ліфта в під'їзді №2 житлового будинку по вулиці Бальзака, 61. В результаті розгляду, працівниками обслуговуючої організації ТОВ «Майстерліфт» 10.12.2020 були проведені роботи по заміні електродвигуна приводу дверей, ліфт запрацював у паспортному режимі.
2. Звернення стосовно протікання даху будинку по вулиці Радунській, 38. В результаті розгляду, були проведені ремонтні роботи, протікання даху під час дощових опадів відсутнє.
3.Звернення щодо забезпечення засобами гігієни. В результаті розгляду було доставлено засоби за місцем проживання заявника.
4. Звернення стосовно ліквідації стихійного сміттєзвалища у м. Бровари. За результатом опрацювання, було проведено перевірку за вказаними координатами, з'ясовано та направлено листи до поліції та Броварської адміністрації щодо усунення зазначеної проблеми. В результаті, стихійні навали сміття було прибрано.
5. Звернення щодо незадовільного стану асфальтного покриття на прибудинковій території житлового будинку № 52-а на вулиці Бальзака після розриття. В результаті розгляду асфальтне покриття відновлено.
6. Звернення стосовно незадовільного стану лави для відпочинку біля другого під'їзду житлового будинку по вул. Мілютенка,7. В результаті розгляду, було відновлено та приведено до належного використання лаву для відпочинку.
7.Звернення стосовно затікання квартири у житловому будинку №3 по проспекту Маяковського. В результаті проведено обстеження покрівлі, технічного поверху та квартири. Недоліки усунено.
8. Звернення щодо відновлення працездатності ліфта у 1-му під'їзді житлового будинку № 32-д на проспекті Маяковського. В результаті розгляду та виконання відповідних робіт ліфт працює у штатному режимі.
9. Звернення щодо заміни каналізаційної труби в квартирі по вул. Бальзака,44, яке викликало підтікання. В результаті розгляду, були виконані роботи по заміні пошкодженої ділянки каналізаційної системи, протікання усунено.
10. Звернення щодо незадовільного технічного стану трубопроводу гарячого водопостачання в квартирі по вулиці Данькевича,17. Було проведено обстеження та полагоджено трубопровід.
11. Звернення щодо відновлення роботи вантажопасажирського ліфта у другому під'їзді житлового будинку № 22 на вулиці Лисківській. Після придбання нового обладнання та проведення ремонтних робіт, роботу ліфта було відновлено.
12. Звернення щодо відновлення роботи ліфта у третьому під'їзді житлового будинку № 10-а на вулиці Шолом-Алейхема. Після проведення ремонтних робіт, роботу ліфта відновлено.