Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,5 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,5 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».
На підприємстві проходять усі планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 15 до 22 квітня фахівці профільної служби замінили 83 шпали та 82 шт. підкладки типу «метро». Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Шулявська».
Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 89 зупинок ескалаторів, зокрема 7 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 51 – для уникнення травмування, 30 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає пасажирів бути обачними і дотримуватися правил поведінки.
Інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Нагадаємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:
- транспортна карта;
- qr-квиток;
- qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
- безконтактна банківська картка;
- мобільні додатки ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.