Міжструктурна взаємодія щодо супроводу дітей з особливими освітніми потребами
В Управлінні освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації відбулася міжструктурна взаємодія щодо окреслення задач та спільних наративів стосовно психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в рамках декади «Синергія в інклюзії». У заході взяли участь спеціалісти Управління освіти, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів та практичні психологи закладів освіти Деснянського району.
Учасники зустрічі зосередили увагу на значенні комунікації між фахівцями різних структур щодо надання якісних освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, врахуванні етичного та соціального компонентів у досягненні вагомих результатів, єдності, системності і наступності в супроводі дітей з особливими освітніми потребами.
Вичерпні відповіді на питання практичних психологів закладів освіти надали фахівці ІРЦ № 3 та 12 Деснянського району, зокрема, стосовно корекційної роботи з дітьми, особливостей роботи асистентів вчителя та дитини, розподіл функціональних обов’язків практичних психологів в роботі з дітьми, якісна реалізація застосування висновків інклюзивно-ресурсного центру в закладах освіти, використання фахового інструментарію в роботі з дітьми, ведення службової документації.
Також під час зустрічі розглядалися практичні кейси супроводу практичними психологами закладів освіти дітей різного віку та з різними нозологіями.
Дякуємо всім за активну участь. Такі зустрічі сприяють формуванню спільного бачення надання освітніх послуг, досягнення спільної мети, а отже реалізації Концепції розвитку інклюзивного навчання в повному обсязі.