«Ми працюємо для вас!»
6 вересня 2012-го року Верховною Радою України ухвалено Закон «Про адміністративні послуги», яким введено поняття – адміністратор центру надання адміністративних послуг та започатковано принцип відкритості та прозорості; оперативності та своєчасності; організації доступності та зручності надання адміністративних послуг для суб'єктів звернень.
У своє професійне свято адміністратори Центру надання адміністративних послуг Деснянського району висловили думки щодо своєї роботи, записавши відео, та розмістивши його на сторінці ЦНАПу у мережі Фейсбук.
https://www.facebook.com/CNAPDesn/videos/1106750049719497
З нагоди професійного свята найкращі адміністратори Центру надання адміністративних послуг були нагороджені Подяками голови Деснянської райдержадміністрації.
Ми щиро вітаємо адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Деснянського району зі святом!
Бажаємо їм здоров`я, натхнення, дотримання літери Закону та професійного зростання.
Довідково.
Центр надання адміністративних послуг Деснянського району має два територіальні підрозділи – центральний в приміщенні Деснянської райдержадміністрації (просп. Маяковського, 29), та філію на Лісовому масиві (просп. Лісовий, 39-а).
Сьогодні адміністратори Центру надання адміністративних послуг Деснянського району надають більше 150 послуг (у 2012-му році – 45 послуг). Кожного дня до ЦНАПів звертається близько 500 мешканці району.
Незважаючи на карантинні заходи, за І-е півріччя роботи ЦНАПу заявниками отримано більше 35 тисяч послуг. У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців прийнято 2 тисячі 636 заяв, у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб 21 тисячу 120 заяв, для оформлення паспорта України у формі картки звернулося 1 тисяча 422 громадянина та для оформлення паспорта для виїзду за кордон – 4 тисячі 431 громадянин.
Адміністратори ЦНАПу постійно вдосконалюють свої знання для надання якісних адміністративних послуг. ЦНАП підключено до єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОПів та ГФ; державного реєстру речових прав на нерухомого майна; державного земельного кадастру; єдиного державного демографічного реєстру; єдиного державного реєстру МВС; державного реєстру актів цивільного стану громадян; реєстру територіальної громади міста Києва.
Серед нещодавно запроваджених адміністративних послуг – видача довідок про реєстрацію місця проживання, перебування на квартирному обліку (переведено у «Швидку послугу»); обліку громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, та надання житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб; реєстрація обтяжень нерухомого майна, земельні відносини; державна реєстрація, перереєстрація транспортних засобів та заміна посвідчення водія та ін.