Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Марія Тимофєєва: «Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, стосуються житлово-комунальної сфери»

Опубліковано 25 січня 2019 року о 16:11

 

Протягом 2018-го року до Деснянської райдержадміністрації надійшло 4 тисячі 522 звернення від 14 тисяч мешканців Деснянського району. З них: письмових звернень – 2136 (76 % заяв надійшло до Деснянської РДА, 24 % – від КМДА), усних – 2386 звернень, колективних – 586. В своїх зверненнях деснянці порушили 5тисяч 804 питання.

Колективним зверненням приділяється особлива увага, ініціативні групи запрошуються на особисті прийоми, керівництво проводить виїзні зустрічі для врахування думки громади. Проведено декілька зустрічей із мешканцями с. Троєщина, с. Биківня, 20 мікрорайону. Вирішено позитивно 32 звернення.

Здебільшого у колективних зверненнях порушувались питання ремонту будинків, утеплення фасадів, заміни вікон, відновлення роботи ліфтів, питання благоустрою, питання будинкових лічильників ЦО, питання утримання та ремонту дитячих майданчиків.

Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань скаргами, пропозиціями та зауваженнями. В результаті їх розгляду було вирішено позитивно – 860 звернень, дано роз’яснення на 3479 звернень.

Серед позитивних тенденцій – збільшення кількості звернень, які були вирішено позитивно. Так, у минулому році позитивно було вирішено майже вдвічі більше звернень ніж у 2017-му році, зареєстровано 33 подяки.

«Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, стосуються житлово-комунальної сфери, несправності ліфтів, благоустрою прибудинкових територій, капітального та поточного ремонтів, водопостачання, діяльності ЖЕДів ОСББ, ЖБК, нарахування сплати за комунальні послуги, а також питання  щодо незадовільних житлових умов. У 2018 році збільшилась кількість питань соціального захисту (надання матеріальної допомоги, опіка, соціальне забезпечення), зменшилась кількість питань житлової політики. Вдвічі збільшилась кількість звернень з питань освіти, праці та заробітної плати. Спостерігається тенденція (щороку) до збільшення звернень мешканців, які порушують питання законності та правопорядку: це стосується законності функціонування торгових точок, тимчасових споруд, порушення тиші закладами відпочинку, порушенням прав громадян, реалізація в тимчасових спорудах алкогольних напоїв, у зв’язку із цим порушення громадського порядку», – говорить начальник відділу з питань звернення громадян Деснянської райдержадміністрації Марія Тимофєєва.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux