Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Марафон «STEM – весна 2024» у закладах освіти Деснянського району

Опубліковано 19 квітня 2024 року о 14:25
фото

Здобувачі освіти Деснянського району долучилися до марафону творчих ідей «STEM – весна 2024» з таких навчальних предметів: хімія, біологія,  географія, історія, інформатика, «Я пізнаю природу», іноземні мови, мистецтва, технології.
Так, десятикласники ЗЗСО №306 на уроках хімії доводили шкідливий вплив газованих та енергетичних напоїв для здоров'я людей, особливо дітей,  методом проведення експерименту визначили, чи захищає зубна паста емаль наших зубів, досліджували карбонові кислоти на прикладі оцтової кислоти. Учні міркували, висловлювали свої припущення та ідеї щодо застосування і використання отриманих знань у житті та побуті, а після STEAM-уроків ще довго обговорювали між собою набуті знання.   
А учні 8-В класу доєднались до марафону «STEAM весна 2024» під час інтегрованого STEAM-уроку з географії, хімії та біології на  тему: «Чорне море: фізико-географічне положення, хімічний склад води, корисні копалини, органічний світ, екологічні проблеми». Школярі вивчали і наносили на карту географічну номенклатуру, з’ясовували місця залягання корисних копалин, вивчали рослин і тварин та робили припущення щодо їхнього поширення, а також висловлювали свої гіпотези стосовно екологічних проблем,  пов’язаних із військовими діями, їхніми наслідками та можливими шляхами їх вирішення. Вчитись дітям стає по-справжньому цікаво!
Тож і для випускників ЗЗСО №292 вивчати історію України і готуватися до НМТ значно цікавіше у ігровій формі: одиннадцятикласникипроходили  квест та грали  в історичне лото, повторюючи вивчений матеріал!
У рамках марафону «STEM-весна 2024» учні 3-5-х класів ЗЗСО №250 долучилися до реалізації STEM-проєкту з англійської мови «The house of my dream» («Будинок моєї мрії»), який передбачав інтеграцію англійської мови, технологій та мистецтва. Учні в домашніх умовах створювали модель «будинку своєї мрії», використовуючи різні матеріали: конструктор LEGO, дерев’яні деталі, картон, папір, пінопласт, глину, крейду, 3D-ручку та сучасний компʼютернийдодаток “Minecraft”.
 А вже на уроці учні презентували свої будиночки, розповідаючи англійською мовою, як їх майбутня оселя виглядає: розмір, колір, що в ній є та чого немає, уточнювали, що їх будиночок дуже комфортний. Учасникам проєкту сподобався такий вид діяльності, оскільки школярі не лише власними руками створювали свій проєкт майбутнього, а ще й розвивали усне мовлення  англійською мовою.
Учні 5-10-х класів цього закладу теж долучилися до марафону «STEM-весна» на уроці англійської мови: дізналися про історію анімації, а потім в парах, за допомогою сучасних додатків, створювали свої мультфільми, вираховували кількість кадрів та самостійно озвучували анімацію англійською мовою.
Шестикласники ЗЗСО №250 реалізували німецькомовний проєкт «Frühling» («Весна»), що передбачав інтеграцію компетентностей учнів з німецької мови, мистецтва, технологій. Учасники проєкту підготували авторські фотографії, де  зафіксували своє бачення краси весняної природи. Крім того, діти  ознайомилися із можливістю створення малюнків за допомогою штучного інтелекту Leonardo ai. 
Школярі працювали творчо: створили німецькою мовою опис весняної пори року, підібрали вірші українських поетів І. Франка та                Л. Костенко на весняну тематику у німецькому перекладі, здійснили спробу створення власного вірша у стилі «das Elfchen» - особливий вид сучасної німецької поезії з 11 слів.
П’ятикласники ЗЗСО №248 на уроціінформатики обговорювали, як і навіщо люди створюють роботів, досліджували можливості штучного інтелекту та створили програму таймера в середовищі програмування Micro:Bit. Знання, отримані на цьому уроці, можна застосувати в робототехніці для створення роботів.
Важливим є те, що під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться практичне завдання, яке потрібно вирішити. STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті.
«STEM_spring» триває і у початковій  школі «Усмішка»: для допитливих третьокласників  завжди цікаві уроки на свіжому повітрі. І хоча діти  неодноразово досліджували природу навесні, завжди знайдеться щось нове, цікаве та незвідане, щоб проаналізувати, зробити висновки, чому так відбувається, чому цей процес триває саме зараз, що цьому сприяло. Учні продовжили дослідження  в класі і довели, що достатньо тільки знань та віри в диво, щоб і паперові квіти також змогли розквітнути!
Дякуємо нашим захисникам, що ми можемо навчатися та досліджувати!
Віримо в ЗСУ!
Наближаємо перемогу разом!

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux