«Крокуємо до усиновлення» – це професійні поради, як краще пройти шлях до усиновлення дитини
Перший крок до усиновлення – це консультація у Службі у справах дітей та сім'ї за місцем проживання та збір необхідних документів.
Кандидати в усиновителі (відповідно до Постанови №905 від 08.10.2008 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей») подають наступні.
документи:
копія документа, що посвідчує особу;
копія реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або інформація про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу) (за наявності);
копія документа, де зазначено унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
довідка про заробітну плату за останніх шість місяців або відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків або довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи за попередній календарний рік;
копія свідоцтва про шлюб або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб (для осіб, які перебувають у шлюбі);
висновок про стан здоров’я кожного заявника, складений за формою згідно з додатком 3 (у разі усиновлення дитини одним із подружжя висновок про стан здоров’я подається кожним із подружжя);
документ про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, виданий територіальним центром з надання сервісних послуг МВС (у разі усиновлення дитини одним із подружжя документ про наявність чи відсутність судимості подається кожним із подружжя);
копія документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення одним із подружжя), якщо інше не передбачено законодавством, справжність підпису на якій засвідчено нотаріально).
Зазвичай збір документів займає від тижня до місяця.
Під час воєнного стану строк дії документів становить 18 місяців з дати видачі.
Київська міська державна адміністрація - КМДА