Консультації з електропостачання кияни мають змогу отримати у 8 центрах обслуговування «ДТЕК Київські Електромережі»
Увага, деснянці!
З 2 травня 2018 року центри обслуговування за адресами вул. Мельникова, 31, Жилянська, 83/53, М. Тимошенко, 18, Закревського, 14, Бориспільська, 6-А, Драгоманова, 40-З, просп. Голосіївський, 30-Б та вул. Вільямса, 3/7 надають послуги виключно з електропостачання клієнтам ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі». Їх графік роботи можна переглянути на сайті для клієнтів.
Отримати інформаційно-консультаційні послуги клієнти можуть також у контакт-центрі «ДТЕК Київські Електромережі» за номером 1588 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних «Vodafone» та «Київстар») або 0-800-50-1588 (безкоштовно для стаціонарних та мобільних), в Особистому кабінеті з електропостачання, а також за допомогою форми зворотнього зв'язку на сайті для клієнтів.
Нагадаємо, з 1 березня споживачів електроенергії у м. Києві обслуговує ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі». Відповідно до вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» ПАТ «Київенерго» передало функції з розподілу і постачання електроенергії ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі». Зміна постачальника електроенергії відбулася в межах виконання ПАТ «Київенерго» закону «Про ринок електричної енергії», прийнятого у 2017 році. Він зобов’язує всі українські обленерго до грудня 2018 року провести розділення функцій генерації, передачі та постачання електроенергії шляхом їх передачі новоствореним компаніям.
Довідково. Звертаємо увагу, зміни в обслуговуванні клієнтів з питань теплопостачання пов’язані з тим, що 30 квітня 2018 року закінчується договір між ПАТ «Київенерго» та київською міською владою на управління тепловим комунальним майном. ПАТ «Київенерго» максимально сприяє міській владі та комунальному підприємству у передачі майна і переведенні персоналу. Загалом потрібно передати майже 90 тис об’єктів і перевести 7,5 тис осіб персоналу, задіяного в обслуговуванні теплових мереж, в комунальне підприємство «Київтеплоенерго».