Компанія-електропостачальник «YASNO» нагадує про заходи безпеки при обслуговуванні клієнтів у «помаранчевій» зоні


Увага, деснянці!
У зв’язку із входженням Києва до «помаранчевої» зони епідеміологічної небезпеки очний прийом клієнтів у енергоофісах електропостачальника «YASNO» відбувається винятково за попереднім записом і за наявності масок. Записатися на прийом до спеціаліста енергоофісу заздалегідь та на зручний час можна на сайті YASNO.
В енергоофісах «YASNO» обслуговують відвідувачів із дотриманням правил перебування у громадських приміщеннях:
- вхід до приміщень лише в масках або респіраторах;
- не більше одного відвідувача на 10 кв. м зали;
- відстань між відвідувачами під час очікування зовні не менше 1,5 м.
Електропостачальник «YASNO» також подбав, щоб більшість питань клієнти могли вирішити за кілька хвилин без відвідування енергоофісу. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків і нарахувань можна дистанційно:
- через Особистий кабінет на сайті «YASNO»;
- за допомогою мобільного додатку Kyiv YASNO;
- у Viber-боті YASNO-Online;
- у приватних повідомленнях на сторінці у Facebook;
- електронною поштою: [email protected];
- за телефонами контакт-центру: (044/067/066) 277-18-18.
У «YASNO» закликають уникати додаткових візитів у енергоофіси і користуватись онлайн-сервісами, а також підказувати людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через Інтернет.