КМДА працює над створенням оптимального механізму перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги.
Міська влада працює на тим, щоб створити найбільш зручний та ефективний для споживачів механізм перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги. Буде запропоновано кілька доступних шляхів для того, щоб кияни могли подати заявку на перерахунок, у тому числі шляхом звернень на міські “гарячі лінії” та диспетчерські. Про це під час брифінгу в інформагенції “Інтерфакс-Україна” повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
“Змінами до профільного законодавства чітко розділені ролі виробників і споживачів послуг. У нових платіжних документах, які кияни почали отримувати у вересні, також здійснено розподіл послуг та відповідальних за її виконання. Відповідно, за відсутність тієї чи іншої послуги або її низьку якість відповідальність несе виконавець”, – повідомив він.
За словами Петра Пантелеєва, перерахунок стосуватиметься не лише гарячого водопостачання, а й послуг централізованого опалення.
“Кожен мешканець столиці, у разі неотримання послуги чи отримання її не за нормативами, має право звернутися для перерахунку у зручний для нього спосіб. Одним із способів є дзвінок до міського контакт-центру за номером 15-51, диспетчерських “Київенерго”, ЖЕКу тощо”, – підкреслив заступник голови КМДА.
Перерахунок та відшкодування споживачу здійснюватиме відповідальна організація чи підприємство, з вини якої мали місце якісні чи кількісні недоліки.