Із 5 до 31 травня у столиці триває період передачі показань вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників)


Про це нагадує Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
Якщо у квартирі встановлено бойлер, і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна дистанційно через:
- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
- особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;
- особистий кабінет на сайті «Київводоканал»;
- мобільний додаток «Комуналка»;
- при оплаті через банківські та фінансові установи;
телефон Call-центру: (044) 247-40-40 , 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar);
- безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
- чат-бот Viber і Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефони та скриньки для прийому показань у сервісних центрах.
Якщо вчасно не передати показання лічильників, нарахування здійснюватимуться за показаннями загальнобудинкового лічильника, а при його відсутності – за нормою.
Якщо показання лічильників не передавались значний період часу, відкоригувати їх можна в сервісному центрі ЦКС або за допомогою дистанційних каналів (контакти за посиланням – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/?fbclid=IwY2xjawKIAK9leHRuA2FlbQIxMABicmlkETFQQkFQRjdKWTJxdWg0aVpIAR49NOi2RICzLGKeEyueJFvdpgotCBDLVWUDVBLFs1EHWIFxV04abnMdxJQqwQ_aem_4QY2eja8XJYgm0BU6MfnLA