Із 24 до 28 січня у Київському молодіжному центрі проходитиме безкоштовний онлайн курс «Бренд-менеджмент»
Із 24 до 28 січня у Київському молодіжному центрі проходитиме безкоштовний онлайн курс «Бренд-менеджмент». Під час курсу учасники зможуть ознайомитися з основами маркетингу та процесом побудови власного бренду.
Як поінформували у Київському молодіжному центрі, професіонали розкажуть молоді, чому одним брендам вдається залишатися на вершині успіху, а інші з тріском провалюються. Після завершення курсу, учасники зможуть краще розуміти споживачів і використовувати всі можливі інструменти для розробки сильного бренду.
Програма онлайн-курсу складатиметься з 3 частин:
- професія бренд-менеджер (поняття бренд-менеджменту, основи роботи бренд-маркетолога, використання маркетингових інструментів у професії бренд-менеджера). Спікерка – Наталія Михайлова, Employer Brand Specialist у «Forte Group» та в «EY Ukraine»;
- бренд та бізнес (історія успіху відомих брендів, партнерство бізнесу та брендів, цілі та завдання бренду). Спікерка – Софія Нєвєрова, SMM-менеджерка з досвідом у ніші HoReCa, Social Media Marketing Manager в «Rocket»;
- аналіз споживача (як споживачі впливають на вибір бренду, як потрібно аналізувати аудиторію, сегментація ЦА). Спікерка – Анастастія Нілова, SMM-менеджерка, PR та Brand manager.
«Сьогодні недостатньо просто мати особистий бренд – потрібно вміти просувати його, розробляти успішну стратегію розвитку бренду та виводити його на ринок. Молоді люди часто замислюються над створенням свого бренду, тому ми вирішили зібрати у цьому курсі базову інформацію, яка допоможе зробити перші кроки в цьому напрямку та, можливо, запустити свій успішний бізнес», – стверджує Аліна Качукова, кураторка проєкту в Київському молодіжному центрі.
Для участі в проєкті необхідна реєстрація за посиланням – https://cutt.ly/IUXTTNd.