«Інклюзивне навчання – від теорії до практики. Реалізація формули НУШ»


В рамках декади «Синергія в інклюзії» та управлінського марафону, в школі № 218 відбувся семінар-практикум для керівників закладів освіти «Інклюзивне навчання – від теорії до практики. Реалізація формули НУШ».
Здобуття освіти дітьми з особливими потребами – надважливе питання, від якого залежить їх включення у соціальне життя. Інклюзія – поштовх для суспільства стати на щабель вище, бути толерантнішими. Працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, а тим більше навчати, завдання непросте і дуже важливе.
Під час семінару учасники мали можливість побувати на уроках в класах з інклюзивним навчанням, ресурсній кімнаті, кабінеті психолога, майстер-класі, де учні розписували глиняний посуд. Діти з особливими потребами здобувають необхідні соціальні навички, які сприяють розвитку відносин з іншими дітьми, а дружні стосунки підвищують їх самооцінку.
Присутні мали змогу переконатися, що вихованці закладу толерантно сприймають дітей з особливими потребами і ставляться до них як до рівних. Навчаючись разом вони стають милосерднішими, терпимішими, готовими прийти на допомогу у повсякденному житті.
Учасники семінару-практикуму обмінялися думками та досвідом з питань інклюзивної освіти, переглянули виставку творчих дитячих робіт дітей з особливими освітніми потребами.