Індивідуальні програми розвитку
У другій половині вересня - на початку жовтня відбулися засідання команд супроводу у закладах дошкільної та загальної середньої освіти за участі фахівців Інклюзивно-ресурсний центр #3 Деснянського району, м. Київ: https://www.facebook.com/groups/582996862527784/posts/1773224353505023 .
Основна мета зустрічей – складання Індивідуальних програм розвитку (ІПР) – одного з основних документів, що забезпечує індивідуалізацію навчання дитини з особливими освітніми потребами, фіксує перелік додаткових психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, необхідні адаптації та модифікації, важливі аспекти організації навчання.
Серед актуальних питань, що піднімалися учасниками засідань, були такі:
- перерозподіл годин, які рекомендовано для проведення корекційно-розвиткових занять, в межах визначеного рівня підтримки та із врахуванням динаміки розвитку дитини;
- залучення до співпраці батьків, надання консультативної допомоги батькам (законним представникам) у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку дитини та підвищення обізнаності з організації інклюзивного навчання;
- визначення адаптацій та модифікацій в межах навчальних предметів (курсів) тощо. (Школа І-ІІІ ступенів 218 та ін.).
Під час засідання було відмічено, що учні мають успіхи у навчанні, спостерігається позитивна динаміка у соціалізації; корекційно-розвивальні заняття проводяться із дотриманням системності та урахуванням індивідуальних потреб та інтересів учнів.
Також було відмічено роботу методичної комісії корекційних педагогів та асистентів вчителів у Школа 212 міста Києва яку було створено у 2023-2024 н.р. з метою методичного супроводу роботи інклюзивних класів.
Важливо, що всі учасники команд супроводу відкриті до співпраці та комунікації).
Управління освіти Деснянського району м. Києва