Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Голова Деснянської райдержадміністрації Станіслав Прокопенко особисто контролює виконання звернень, які надходять від мешканців Деснянського району.

Опубліковано 19 листопада 2013 року о 16:44
фото

 

Сьогодні під головуванням голови Деснянської райдержадміністрації Станіслава Прокопенка відбулася розширена апаратна нарада за участю керівників структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації. Одне з питань, яке було винесене на порядок денний наради, стосувалося роботи із зверненнями громадян.

Так було зазначено, що звернення громадян сьогодні надходять через відділ звернення громадян Деснянської райдержадміністрації, Єдиної диспетчерської служби КП “Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду”, КБУ “Контактний центр міста Києва”.

У своїх зверненнях до Деснянської райдержадміністрації мешканці району порушили 3586 питань – роботи житлово-комунального господарства, житлової, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньо-економічної, регіональної політики, будівництва, соціального захисту, освіти, транспортного забезпечення, охорони здоров’я, законності та правопорядку.

Щороку збільшується кількість звернень, що надходять до Деснянської райдержадміністрації через КБУ “Контактний центр міста Києва”. У 2013 році розпочав роботу розділ інтерактивних звернень на Інтернет сайті КБУ, що дав можливість мешканцям району звертатись до Деснянської райдержадміністрації безпосередньо через Web-сайт. Найбільша кількість звернень стосуються встановлення дитячих майданчиків, перерахунку квартирної плати, відновлення гарячого та холодного водопостачання, роботи та заміни ліфтів, асфальтування міжквартальних проїздів, ліквідації несанкціонованої торгівлі, демонтажу МАФів. З початку року таких звернень надійшло 28 тисяч 430.

До питань роботи житлово-комунального господарства відносяться і звернення, які надходять від мешканців Деснянського району через Єдину диспетчерську службу КП “Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду”. Так за 9 місяців 2013 року до ЄДС надійшло 116 тисяч 410 дзвінків.

– Завдання модернізувати систему роботи зі зверненнями громадян та забезпечити максимальне вирішення питань, порушених громадянами, поставив перед органами влади Президент України Віктор Янукович. На виконання цих завдань у районі створено багаторівневий контроль над виконанням звернень мешканців району. Та сьогодні важливо не тільки впроваджувати нові форми комунікацій з мешканцями району, а й приділяти увагу ефективності роботи з вирішення питань, порушених ними у своїх зверненнях, – зазначив Станіслав Прокопенко.

Під час наради було надано доручення відповідним структурним підрозділам щодо здійснення заходів з підвищення результативності у виконанні питань, порушених мешканцями району.

 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux