Геннадій Заболотний: «Під час розгляду звернень громадян потрібно вирішувати проблему по суті, а не витрачати час на «відписки»
Про це йшлося під час апаратної наради Деснянської райдержадміністрації. Аналізуючи роботу Управління праці та соціального захисту населення і відділу з питань звернень громадян, голова Деснянської райдержадміністрації Геннадій Заболотний звернув увагу на необхідності покращення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо нарахування субсидій та пільг.
Також Геннадій Вадимович закликав присутніх приділяти максимальну увагу до проблем кожного деснянця, а не займатися буквоїдством.
«Відсоток вирішених проблем деснянців впливає на головний показник діяльності районної влади – рейтинг довіри. Наша команда – практики, тому у роботі адміністрації більше немає місця для бюрократизму. Під час розгляду звернень громадян потрібно вирішувати проблему по суті, а не витрачати час на «відписки»», – зазначив Геннадій Заболотний.
