Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Геннадій Заболотний: «Під час розгляду звернень громадян потрібно вирішувати проблему по суті, а не витрачати час на «відписки»

Опубліковано 20 лютого 2018 року о 18:02

 

Про це йшлося під час апаратної наради Деснянської райдержадміністрації. Аналізуючи роботу Управління праці та соціального захисту населення і відділу з питань звернень громадян, голова Деснянської райдержадміністрації Геннадій Заболотний звернув увагу на необхідності покращення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо нарахування субсидій та пільг.

Також Геннадій Вадимович закликав присутніх приділяти максимальну увагу до проблем кожного деснянця, а не займатися буквоїдством.

«Відсоток вирішених проблем деснянців впливає на головний показник діяльності районної влади – рейтинг довіри. Наша команда – практики, тому у роботі адміністрації більше немає місця для бюрократизму. Під час розгляду звернень громадян потрібно вирішувати проблему по суті, а не витрачати час на «відписки»», – зазначив Геннадій Заболотний.

ФОТОЗВІТ


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux