Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ФССУ рекомендує роботодавцям на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі заяв на оплату лікарняних

Опубліковано 24 листопада 2020 року о 14:39
фото

 

 

З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 Фонд соціального страхування України наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

 

Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

 

Примірний договір: https://www.dropbox.com/…/sqtvun…/AAAcgYos16pJOikmJe2Sk5MTa…

Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

 

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними, зокрема, і по ізоляції від COVID-19), допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

 

Консультації можна отримати за наступними телефонами Лівобережного відділення:

- питання щодо прийому та опрацювання заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, поховання застрахованим особам – 566-09-64, 574-10-54, 573-30-14
- питання щодо укладення договорів про надання електронних документів до ФСС – 566-68-26, 574-10-54
- питання по страховим виплатам від нещасного випадку на виробництві –

574-10-54, 566-68-26
- бухгалтерія – 573-30-06
- приймальня – 566-22-08, 566-54-72
Наш email – [email protected]

 

Довідки форми ОК-5 та ОК-7 про страховий стаж можна отримати онлайн на веб-порталі Пенсійного фонду, як це зробити: https://bit.ly/2QDiB5Y

 

З метою оперативного інформування про дати та суми здійснених виплат за лікарняними листками, а також фінансування страхових виплат, працює телеграм-канал Фонду: t.me/SocialFund

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux