До уваги надавачів комунальних послуг в місті Києві
З метою запровадження інформаційного обміну даними для оплати відповідних комунальних послуг, згідно з постановою Уряду від 16.09.2022 № 1041 щодо надання з 01 грудня 2022 року житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, Головне Управління Пенсійного фонду України в м. Києві інформує надавачів комунальних послуг про термінову необхідність здійснення реєстрації в електронному кабінеті на офіційному вебпорталі link: https://portal.pfu.gov.ua
Запропоновано алгоритм дій щодо реєстрації в електронному кабінеті надавачів комунальних, а саме:
Організація - надавач послуг визначає відповідальних осіб за інформаційну взаємодію.
• Відповідальні особи мають (або отримають) кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). КЕП відповідальних осіб - КЕП представників
Організації - надавача послуг.
• Організація надає файли - сертифікати підпису КЕП на вказану адресу електронної пошти Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі - Головне Управління).
• В листі необхідно вказати ЄДРПОУ організаціі - надавача послуг, представником якої надаються сертифікати.
Файли надані до 12-00 (в робочий день тижня), опрацьовуються до кінця дня. Наступного дня з ранку відповідальна особа може зайти в свій кабінет надавача послуг на вебпорталі Пенсійного фонду України з КЕП.
У разі виникнення проблем - зв’язатися з контактною особою Головного Управління.
• В особистому кабінеті надавача послуг отримати файли-запити щодо
субсидіантів.
• Підготувати файл - відповідь для Пенсійного фонду України, заповниши дані. Отримання створеного файлу - відповіді Пенсійним фондом відбудеться автоматично, за умови дотримання інструкцій.
• Коротка відео інструкція щодо входу до особистого кабінету надавача
послуг вепорталу Пенсійного фонду України може бути надана за потреби.
• Опис файлу інформаційного обміну може бути надано на електронну пошту надавача послуги по запиту або після отримання з цієї адреси електронних сертифікатів КЕП.
• Адреса електронної пошти для надання сертифікатів: [email protected]
• У разі виникнення питань щодо реєстрації наводимо контакти для надання консультацій: (044)296-35-43, (044)546-83-50.