Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

До уваги деснянців!

Опубліковано 27 березня 2018 року о 16:05

 

Якщо ви киянин і маєте проблему із поверненням неякісного товару, вас обважили, відмовили у видачі чеку, надали неякісні побутові послуги тощо, відтепер, ви маєте змогу звернутись на «гарячу лінію» 15-51 і отримати консультацію щодо дій і правил оформлення заяв, необхідних для захисту своїх прав.

Алгоритм прийому звернень розробили працівники Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА та комунальної бюджетної установи (КБУ) «Контактний центр міста Києва».

За словами директора КБУ «Контактний центр міста Києва», інформаційно-консультаційна лінія з питань захисту прав споживачів працюватиме цілодобово, у святкові та вихідні дні. Кияни мають змогу отримати відповідь чи роз’яснення з питань захисту прав споживачів та зафіксувати будь-яке порушення, убезпечивши себе від придбання неякісних товарів і послуг у майбутньому.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux