До уваги деснянців!
Якщо ви киянин і маєте проблему із поверненням неякісного товару, вас обважили, відмовили у видачі чеку, надали неякісні побутові послуги тощо, відтепер, ви маєте змогу звернутись на «гарячу лінію» 15-51 і отримати консультацію щодо дій і правил оформлення заяв, необхідних для захисту своїх прав.
Алгоритм прийому звернень розробили працівники Департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА та комунальної бюджетної установи (КБУ) «Контактний центр міста Києва».
За словами директора КБУ «Контактний центр міста Києва», інформаційно-консультаційна лінія з питань захисту прав споживачів працюватиме цілодобово, у святкові та вихідні дні. Кияни мають змогу отримати відповідь чи роз’яснення з питань захисту прав споживачів та зафіксувати будь-яке порушення, убезпечивши себе від придбання неякісних товарів і послуг у майбутньому.