Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Для зручності деснянців ПАТ «Київенерго» пропонує декілька способів внесення поточних показань лічильників гарячого водопостачання

Опубліковано 23 лютого 2018 року о 15:12

Для зручності деснянців ПАТ «Київенерго» пропонує декілька способів внесення поточних показань лічильників гарячого водопостачання

Увага, деснянці!

Повідомляємо, що для зручності деснянців ПАТ «Київенерго» пропонує декілька способів внесення поточних показань засобів обліку гарячої води:

  1. За телефонами кол-центру ПАТ «Київенерго» (цілодобово) 1588 та 202-15-88.
  2. За допомогою сервісу «Особистий кабінет» на офіційному сайті ПАТ «Київенерго» – www.kyivenergo.ua.
  3. Завітавши до центру обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго».
  4. Зазначити показання у відповідних графах в отриманих рахунках.

Варто зазначити, що кол-центр ПАТ «Київенерго» приймає дзвінки та електронні повідомлення не тільки з питань електропостачання, а також з питань гарячого водопостачання та централізованого опалення. Це обумовлює велику кількість звернень до кол-центру та достатньо високий час обробки дзвінка/електронного звернення.

Для підвищення рівня дозвону до кол-центру ПАТ «Київенерго» були вжиті такі заходи:

-        збільшення каналів телефонних номерів кол-центру з 195 до 225;

-         реалізовано СМС-інформування споживачів щодо термінів проведення планових та аварійних робіт на обладнанні з припиненням постачання послуг;

-        для вихідних дзвінків споживачам максимально використовується автодозвон та СМС-інформування без використання операторського ресурсу.

ПАТ «Київенерго» і в подальшому планує заходи щодо забезпечення показників якості опрацювання дзвінків споживачів та виконання всіх функцій обумовлених постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;

  1. Розширення можливих автоматизованих каналів передачі показань лічильників – IVR, Viber.
  2. Збільшення кількості операторів кол-центру.
  3. Подальше розширення телефонних каналів кол-центру товариства.
  4. Залучення аутсорсингових кол-центрів для опрацювання дзвінків.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux