Деснянці зможуть он-лайн дізнаватися про стан надання комунальних послуг у своєму будинку
Увага, деснянці!
На сайті спеціалізованої диспетчерської телефонної лінії «1557» запрацював сервіс Онлайн-заявка. Зареєструвавшись на сайті, можна отримати інформацію про стан підключення до опалення та наявність протиаварійних робіт. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, інформує прес-служба КМДА.
«Під час запуску опалення міські телефонні лінії працювали в умовах посиленого навантаження. На жаль, не всі дзвінки вдалося прийняти в пікові періоди запуску. Тому ми розробили механізм подання електронної заявки, яка стосується питань надання комунальних послуг – опалення, електро-, водопостачання та інших. Це дасть людям можливість альтернативного доступу до інформації про стан підключення в будинку», – повідомив він.
За словами заступника голови КМДА, мешканець також може відправити он-лайн-заявку з інформацією про відсутність послуги централізованого опалення, яка одразу передається виконавцям послуг для подальшого усунення проблеми.
Заступник голови КМДА також зазначив, що для того, щоб всі будинки відображалися у системі онлайн-інформування, в тому числі ОСББ, ЖБК, відомчим тощо, необхідно укласти договір із диспетчерською «1557».
«Лише за умов співпраці ми зможемо отримувати актуальну інформацію щодо стану надання послуг у цих будинках і вчасно повідомляти про це людей», – зазначив Петро Пантелеєв.