Деснянці! ДТЕК Київські електромережі продовжує роботу з фіксації показів лічильників та повертається до формату роботи, який був до початку бойових дій
Як повідомили в ДТЕК Київські електромережі, що зняття показів знову проводитиметься як на щитових у місцях загального користування, так і на території будинків та у квартирах мешканців. Контрольні дані допоможуть у коректному нарахуванні використаної електроенергії, щоб клієнти отримували точні рахунки за електрику. У компанії закликають не перешкоджати роботі співробітників компанії і надавати їм доступ до лічильників.
Війна в Україні змусила багатьох мешканців залишити свої будинки, й вони не завжди можуть передати фактичні покази лічильників. У таких випадках розрахунок середніх показів провадиться згідно з щомісячним споживанням, що не завжди коректно. Тому фахівці ДТЕК відновили зняття контрольних показів у клієнтів, лічильники яких встановлені у квартирах та на території приватних будинків. Це дозволяє перевірити точність роботи приладів обліку та звірити показники для коректного нарахування фактично спожитої енергії.
«З квітня зняття контрольних показів проводилося лише на міжповерхових щитових, сходових клітках та опорах ліній електропередач у приватному секторі, – без заходу до квартир та будинків клієнтів. Наразі ми нормалізуємо формат роботи, який був до початку бойових дій», – повідомили у ДТЕК Київські електромережі.
Компанія просить клієнтів не перешкоджати роботі співробітників компанії та надавати їм доступ до лічильників.
Як зрозуміти, що це співробітник компанії?
- Фахівці ДТЕК Київські електромережі здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення працівника компанії. На першу вимогу воно має бути пред'явлене клієнту.
- Співробітники компанії одягнені у спецодяг із нанесеними логотипами ДТЕК.
- Фахівці оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг та не приймають за них оплату.
Фахівці ДТЕК працюють 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним. У разі обстрілу працівники забезпечені всім необхідним, щоб оперативно відновлювати електропостачання населених пунктів, які постраждали через бойові дії.
Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Наші фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: сайт, соцмережі, контакт-центр (073) 202 1588, чат-боти Viber та Telegram.
За інформацією: ДТЕК Мережі