Благоустрій, комунікація «влада-громада», динаміка виконання робіт на об’єктах серед питань апаратної наради
Сьогодні голова Деснянської райдержадміністрації Геннадій Заболотний провів апаратну нараду. Серед важливих питань життєдіяльності району – інформація щодо санітарно-технічного стану та утримання територій Деснянського району, комунікація «влада-громада» та інформація щодо динаміки проходження/виконання відповідних робіт на об’єктах.
За інформацією начальника відділу контролю за благоустроєм та збереженням природного середовища Віктора Казмірчука, за попередніми результатами рейтингової оцінки діяльності райдержадміністрацій по показнику «Рівень відновлення благоустрою в місцях проведення аварійних розриттів» Деснянський район за лютий місяць посів третє місце серед інших районів міста Києва. Робота з балансоутримувачами інженерних мереж із зазначеного питання продовжується.
Наразі залишається не вирішеним питання фінансування робіт по відновленню благоустрою, які мають бути виконані ПАТ «Київенерго» – кількість адрес 123. Наразі на території Деснянського району відкрито 295 контрольних карток.
За результатами проведених об’їздів з питань санітарно-технічного стану територій житлових масивів «Вигурівщина-Троєщина» та «Лісовий» відповідальним балансоутримувачам надано доручення щодо термінового усунення виявлених недоліків та проконтрольовано стан їх виконання. До кінця тижня планується прибрати стихійне сміттєзвалища на безбалансовій території по вул. Пухівській.
Очільник району доручив затвердити локації для загальнорайонної толоки, яка відбудеться в суботу, максимально залучивши до її проведення представників активної громадськості.
Також під час апаратної наради обговорили комунікацію «влада-громада» та динаміку проходження/виконання робіт на об’єктах.
Довідково.
Участь у апаратній нараді взяли депутати Київради Юрій Зубко, Михайло Буділов, Іван Картавий, перший заступник голови Сергій Снопков, заступники голови Ірина Алєксєєнко та Владислав Сюр, керівник апарату Ольга Машківська, керівники структурних підрозділів та комунальних служб району.