Без черг: до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Київські електромережі можна записатись онлайн
ДТЕК Київські електромережі постійно вдосконалює свої дистанційні сервіси обслуговування клієнтів, що дозволяють вирішити майже будь-яке питання не виходячи з дому. Але для тих, хто надає перевагу завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) особисто, відновлено послугу онлайн-запису. Завдяки ній можна обрати зручні час і дату візиту до фахівця, щоб швидко вирішити питання.
Заощадити свій час, коли потрібно передати покази, оформити договір на приєднання, замовити заміну/перевірку лічильників, допомагають онлайн-сервіси ДТЕК Київські електромережі: чат-бот, особистий кабінет на сайті, сторінка у Facebook. Та якщо клієнт хоче особисто вирішити своє питання з фахівцем, він може записатись онлайн до центру обслуговування клієнтів. Наразі в Києві працюють два ЦОКи:
- вул. Закревського, 14
- пров. Новопечерський, 3 та.
Для того, щоб записатися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) необхідно зробити 5 простих кроків:
- завітати на сайт ОСР;
- на головній сторінці знайти розділ «Записатися до центру обслуговування клієнтів»;
- обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;
- заповнити спеціальну форму, обравши зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
- отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.
Компанія нагадує, що клієнт може не їздити до ЦОК. Для вирішення своїх питань можна скористатися сервісами самообслуговування – чат-ботом або сайтом.
Джерело: ДТЕК Київські електромережі