Із 23 травня у столиці в звичайному режимі розпочне працювати наземний громадський транспорт, а з 25 травня – метрополітен
Увага, деснянці!
Після відновлення роботи столичного транспорту сплатити за проїзд можна буде без черг пасажири підземки користуватимуться переважно електронним квитком. Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
- «KyivSmartCard»;
- карткою метро (до 31 березня 2021 року);
- безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
- мобільними додатками «Google Pay» та «Apple Pay»;
- мобільним додатком «Kyiv Smart City»;
- разовим квитком із QR-кодом (паперовим або електронним).
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору. Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати «Картку киянина». Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП «ГІОЦ». Детальніше – https://transport.kyivcity.gov.ua/2/, «гаряча лінія»: 366-55-55.
Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку – https://app.kyivcity.gov.ua/start. Це дасть змогу уникнути черги до каси.
Що стосується наземного громадського транспорту, то у ньому оплата здійснюватиметься також за допомогою «KyivSmartCard» і разового квитка із QR-кодом (паперового або електронного). Проте до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.