Головна  →  Новини  →  15 травня 2020

Залишайтеся вдома – бережіть себе, близьких і оточуючих.

Залишайтеся вдома – бережіть себе, близьких і оточуючих.

 

В умовах карантину важливо дотримуватись усіх заходів протидії поширенню COVID-19, санітарно-гігієнічних норм.

 

Фонд соціального страхування України забезпечив функціонування онлайн-послуг і перевів роботу із застрахованими особами в дистанційний режим:

 

Консультації можна отримати за телефонами Лівобережного відділення:

- питання щодо прийому та опрацювання заяв-розрахунків та повідомлень про виплату коштів на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, поховання застрахованим особам – 566-09-64, 574-10-54, 573-30-14

- питання щодо укладення договорів про надання електронних документів до ФСС – 566-68-26, 574-10-54

- питання по страховим виплатам від нещасного випадку на виробництві – 574-10-54, 566-68-26

- бухгалтерія – 573-30-06

- приймальня – 566-22-08, 566-54-72

Наш email – livb.kc@fssu.gov.ua

 

Роботодавці можуть подавати заяви-розрахунки, на підставі яких Фонд фінансує матеріальне забезпечення, повідомлення про виплату коштів, а також щоквартальний звіт по заборгованості у електронному вигляді.

Зразок договору про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України можна завантажити за наступним посиланням
https://www.dropbox.com/…/4z9uac…/AAD1cGa-O1n_-arfxqFm9O5xa…

 

Довідки форми ОК-5 та ОК-7 про страховий стаж можна отримати онлайн на веб-порталі Пенсійного фонду, як це зробити:https://bit.ly/2QDiB5Y

 

З метою оперативного інформування про дати та суми здійснених виплат за лікарняними листками, а також фінансування страхових виплат, працює телеграм-канал Фонду: t.me/SocialFund

 

За інформацією: Лівобережного відділення управління виконавчої

дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києва

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

Оперативне інформування киян

Повідом про корупцію:
Тел. 546-20-55
електронна адреса: gsvpo_desnrda@kmda.gov.ua

Підписка на новини від Деснянської РДА