За минулий рік у Центрі надання адміністративних послуг Деснянського району надано найбільшу кількість послуг та консультацій
Вперше, за рейтингом діяльності районних державних адміністрацій Києва у 2015-му році Деснянська райдержадміністрація посіла 3-4 місце, яке розділила з Голосіївською. Оцінка діяльності райдержадміністрацій проводилася за 20-ма напрямками, один з яких – надання адміністративних послуг мешканцям Деснянського району. За три роки існування ЦНАП Деснянського району став затребуваним.
Всього десять хвилин витратила мешканка Деснянського району Тетяна Федоряк, прописуючи у квартиру доньку.
«Отримала талончик, на якому було вказано куди мені підійти. Вся процедура зайняла 10 хвилин. Трохи довелося почекати – у зв’язку з епідемією грипу десять хвилин провітрювали приміщення, тому виникла невелика затримка», – говорить жінка.
До Центру надання адміністративних послуг прийшла і Єлізавета Лятифова, щоб прописати дитину.
«Багато операторів у районному ЦНАПі та оперативно працюють. Прийшла з маленькою дитиною, але зовсім не втомилися ні я, ні дитина – наші питання швидко вирішили», – ділиться враженнями молода жінка.
Анастасія Русовська приїхала до чоловіка з іншого міста. У Центрі надання адміністративних послуг оформляє прописку.
«Вже вдруге приходжу до Центру і дуже вдячна за якість обслуговування та темп. В одному місці можна отримати максимум послуг та консультацій фахівців. Не треба бігати по різних інстанціях. Це дуже скорочує час. Зараз чекаю лише 2 хвилини. Сподіваюся, як і минулого разу, мої питання вирішать оперативно», – говорить дівчина.
Мешканка району Світлана Деюн отримала смс-повідомлення, де запрошувалася до ЦНАПу для отримання замовленої довідки.
«Отримала смс-повідомлення про те, що можу підійти до Центру за документом. Дуже зручна послуга – не потрібно самому телефонувати, турбуватися», – говорить мешканка району.
Ще зовсім недавно така форма надання послуг та взаємодії влади з громадою, як Центр надання адміністративних послуг, була прерогативою лише демократичних країн Західної Європи. Сьогодні орієнтація на громадянина для вирішення його потреб і очікувань стала пріоритетною і в діяльності органів влади України.
«Намагаємося максимально скоротити термін надання послуг та створити комфортні умови очікування та заповнення документів, покращити доступ до інформації та отримання консультації з будь-яких питань. Також збільшено кількість прийомних годин та днів. В середньому на прийом одного відвідувача витрачається від 10 до 20 хвилин», – говорить керівник апарату Деснянської райдержадміністрації Сергій Карман.
В 2015-му році у Центрі надання адміністративних послуг Деснянського району надано найбільшу кількість послуг та консультацій серед ЦНАПів столиці – 49 тисяч 52. Найбільше мешканці Деснянського району звертаються з питань міграційної служби, соціального захисту населення та реєстрації майна.
«Завдяки створенню Центру надання адміністративних послуг нам вдалося відійти від адміністративно-бюрократичної системи. Адже тут за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», в межах одного приміщення різні структурні підрозділи органів влади надають послуги та консультації населенню. Всього ж у Центрі надання адміністративних послуг Деснянської райдержадміністрації надається більше 70 послуг та консультацій. Окрім цього, завершується ремонт в приміщенні майбутнього сектору Центру надання адміністративних послуг на Лісовому масиві нашого району, що значно спростить для його мешканців процедуру отримання адміністративних послуг», – говорить очільник Деснянської райдержадміністрації Вадим Онуфрійчук.
З більш детальною інформацією про Центр надання адміністративних послуг Деснянського району можна ознайомитися за посиланням:
http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=14314&Itemid=3168&lang=ua