ПАТ «Київенерго» у Viber: відтепер передавати показання тепла та гарячої води можна у месенжері
Увага, деснянці!
З кінця березня 2018 року клієнти ПАТ «Київенерго» мають змогу користатися новим сервісом з питань опалення та гарячої води – паблік-акаунтом Viber.
Відтепер у Viber клієнти ПАТ «Київенерго» можуть передавати показання індивідуальних приладів обліку опалення та гарячого водопостачання й контролювати стан розрахунків за допомогою «звіту про оплату». Надалі «Київенерго» планує розширювати функціонал месенджеру, аби зробити процес обслуговування клієнтів ще зручнішим.
Щоб скористатись новим сервісом, зробіть один з наступних кроків:
- знайдіть паблік-акаунт ПАТ «Київенерго» у Viber: у додатку перейдіть на сторінку «Паблік», введіть в рядку пошуку «Київенерго» та підпишіться на паблік-акаунт;
- перейдіть у месенджер за посиланням – https://viber.com/kyivenergo;
- зчитайте QR-код.
Нагадуємо, передавати показання лічильників опалення та гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня. Окрім нового сервісу Viber, це можна зробити за допомогою особистого кабінету з гарячої води та опалення, у контакт-центрі ПАТ «Київенерго» за новим номером телефону: 202-15-53 в автоматичному режимі за допомогою IVR (п. 2 в головному меню), у будь-якому центрі обслуговування клієнтів або у паперовому рахунку, зазначивши їх у графі для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи.