Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання – ПрАТ «АК «Київводоканал»

Опубліковано 21 серпня 2017 року о 16:06

 

Увага, деснянці!

Нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Це може бути спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. Про це повідомили в ПрАТ «АК «Київводоканал».

У випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого Деснянського районного центру КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) по просп. Маяковського, 93-Е, вул. Закревського, 29, вул. Каштанова, 8-Г, вул. Сабурова, 20, вул. Радунській, 18, вул. Милославській, 33-А, вул. Курчатова, 3-Б, 21-А, які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу.

Також у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна також у центрах обслуговування ПрАТ «АК «Київводоканалу». Адреси та графік роботи на сайті, кнопка «Для дому».

Для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на вашу думку, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.

Звертаємо увагу, що відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

Отже, для нарахувань, які б відповідали вашим фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа і до кінця поточного місяця – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання одним із наступних способів (на вибір):

- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті в банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;

- через сайт ПрАТ «АК «Київводоканалу» (розділ Лічильники – Надати показники);

- за допомогою мобільного додатку «Viber», додавши у контакти номер (044)-202-02-02 і вказавши у повідомлені номер о/р, адресу, попередні/поточні показання;

- за телефоном контакт-центру ПрАТ «АК «Київводоканалу» (044) 202-02-02 у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або звернутись до ЦКС – (044)-247-40-40;

- через центри обслуговування ПрАТ «АК «Київводоканалу» та ЦКС.

У разі відсутності актуальних даних, нарахування проводитимуть за показаннями загальнобудинкового приладу обліку або за розрахунковими даними.

У випадку неточності з нарахуваннями у платіжці, просимо розрахуватися за послугу згідно з фактичним споживанням – вказавши у графі до сплати суму, яка відповідає реальним обсягам, помноженим на чинний тариф.

Оплата приймається до 31 серпня включно. Це зручно робити онлайн на сайті ПрАТ «АК «Київводоканалу» (сервіс «Сплатити онлайн»), ЦКС або КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux