Куди скаржитися деснянцям на неякісні комунальні послуги?
Все частіше кияни скаржаться на комунальні послуги. Десь «забувають» вивозити сміття, десь – прибирати у під’їзді. Що робити в такому випадку мешканцям будинку? Адже, навіть, своєчасно сплачені тарифи за комунальні послуги, нажаль, не гарантія якісного сервісу.
«У житлових будинках повинна проводитися дезінфекція трубопроводів від сміттєзбірників. Раз на місяць їх повинні повністю чистити. Також повинно проводитися миття парадних і сходових клітин – таке вологе прибирання повинна проводитися щодня, з щомісячною генеральним прибиранням. В обов'язковому порядку повинна проводитися щомісячно дезінфекція підвалів будинків ( знищення комах і тарганів) і дератізація (знищення гризунів). Всі ці роботи враховані в платіжках, за якими люди платять за «комуналку» щомісяця», – розповів головний санлікар Києва Олег Рубан.
Він уточнив, що ліфти теж повинні прибиратися раз на місяць. Якщо балансоутримувач (ЖЕО чи ОСББ) не виконує цих робіт, деснянці можуть звертатися на гарячу лінію в мерію по телефону «15-51» або в СЕС за номером: 486-95-85. Тоді співробітники санепідемслужби проведуть перевірку такого будинку спільно з Деснянською райдержадміністрацією, а балансоутримувача – оштрафують за порушення.
http://vechirniykiev.com.ua/news/kudy-skarzhytys-na-neyakisni-komunalni-posluhy