Види безбар’єрності


Нові стандарти для безбар’єрних просторів, щорічне тестування всіх державних онлайн-ресурсів на відповідність стандартам доступності, стимули для підприємців, що працевлаштовують більше осіб з інвалідністю, ніж передбачено законом. Це лише кілька ініціатив, що увійшли до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору.
За кожним з цих напрямків Стратегія пропонує комплекс рішень, спрямованих на різні суспільні групи, зокрема, людей з інвалідністю, молодь, батьків з маленькими дітьми, літніх людей. Головна мета – зробити безбар’єрність новою суспільною нормою, коли поважаються та враховуються особливості і потреби кожної людини.
Безбар’єрність складається з 6 основних напрямків:
- фізична
- інформаційна
- цифрова
- суспільно-громадянська
- освітня
- економічна
Для кожного виду безбар’єрності створена своя версія логотипу.
Кожна крапка у логотипі відповідає за окремий напрямок. Також кожен із 6 видів має свій власний колір.