В Управлінні Пенсійного фонду України Деснянського району запроваджено дистанційну форму обслуговування через Skype-зв’язок
В Управлінні Пенсійного фонду України Деснянського району запроваджено дистанційну форму обслуговування через Skype-зв’язок. Про це повідомили спеціалісти Управління під час робочої зустрічі з представниками районного Управління праці та соціального захисту населення.
Учасники зустрічі також обговорили питання щодо надання якісної соціально-адміністративної допомоги тимчасовим вимушеним переселенцям зі Сходу України та вивірення списків осіб, які подовжили термін тимчасової реєстрації, ознайомилися із системою накопичувального загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
«Сьогодні послугою Skype-зв’язок в Управління Пенсійного фонду України Деснянського району скористалися більше двадцяти деснянців. Це дуже зручна послуга у режимі онлайн, адже отримати консультацію фахівця пенсіонери можуть, не виходячи з дому.
Допомагають вийти на зв’язок по скапу діти чи онуки. У відділенні є спеціально обладнане місце, за яким працює спеціаліст, а тому зателефонувати можна у будь-який час протягом дня. Послугу Skype-зв’язок запроваджено з вересня. Впевнені, вона з кожним днем набуватиме все більшої популярності серед наших клієнтів», – сказала головний спеціаліст сектору організаційно-інформаційної роботи Наталія Лазаревич.
Крім цього у Пенсійному Фонді України запроваджено й інші форми дистанційного обслуговування громадян – функціонують телефонні «гарячі лінії», надаються послуги із консультування через мережу Facebook та веб-портал Пенсійного фонду України.
Продовжуючи реформування пенсійної системи, з 2016-го року буде впроваджуватись сучасна, єдина, централізована система призначення та виплати пенсій, яка дасть змогу швидко обслуговувати людей з призначення та перерахунку пенсій.