Перший заступник голови Деснянської райдержадміністрації Віктор Крохмалюк відповів на запитання деснянців під час «прямої лінії»
Вчора у Контактному центрі міста Києва відбулась чергова «пряма лінія» з мешканцями. Цього разу кияни мали можливість поставити свої запитання першому заступнику голови Деснянської райдержадміністрації Віктору Крохмалюку.
Традиційно захід тривав з 12:00 до 13:00. Прийом дзвінків відбувався за номером 15-51.
За словами Віктора Крохмалюка, переважна більшість питань, які надійшли за телефоном та через веб-портал Контакт-центру стосувались роботи диспетчерської служби.
«Ми добре усвідомлюємо певні вади в роботі диспетчерської служби. Тому нещодавно відбулась нарада, де було надано протокольні доручення для реагування відповідних служб щодо наявних проблем. Дане питання залишається на контролі. У підсумку має покращитись якість прийому звернень, реагування на них та зворотній зв’язок», – зазначив Віктор Крохмалюк.
Окрім того, були скарги мешканців щодо недогріву системи теплопостачання в житлових будинках, з них проблемними на сьогоднішній день залишаються 33 об’єкти. Зараз проходять обстеження для усунення усіх недоліків.
Наприкінці заходу, Віктор Крохмалюк запевнив додзвонювачів, що всі звернення зареєстровані під час «прямого ефіру» будуть вирішені якнайшвидше.
Нагадаємо, що відео з «онлайн» трансляції можна переглянути на сайті Контактного центру міста Києва (https://1551.gov.ua/).