Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Дистанційне навчання з математики, фізики і інформатики у спеціалізованій школі № 264

Опубліковано 30 квітня 2021 року о 12:52
фото

 

 

 

Вчителі МО математики, фізики та інформатики спеціалізованої школи  №264 вдало впроваджують дистанційне навчання, яке відбувається у синхронному і асинхронному режимі.

 

Педагоги систематично використовують сервіс відео конференцій Zoom. Дана платформа дозволяє  проводити демонстрацію навчальних  презентації, що сприяє наочності подання матеріалу, доступності його викладання. Крім цього уроки з використанням ZOOM платформи, проходячи у режимі реального часу, дають можливість «живого спілкування» здобувачів освіти і вчителя.

 

Під час дистанційного навчання вчителі  МО намагаються урізноманітніти навчальний процес, зробити його цікавим і доступним: проводяться уроки з елементами гри, інтегровані бінарні уроки тощо.

 

Так у 6-А класі вчителями математики Плис Т.В. і географії Вирипаєвої Н.М. був проведений урок «Розв’язуємо задачі – подорожуємо Україною», на якому учні розв’язували задачі за допомогою рівнянь, пов’язані з площею парків «Софіївка» та «Олександрія», віртуально подорожували по Закарпаттю, досліджували математичними засобами алеї сакур цього регіону. Вчителі МО впроваджують проєктну діяльність учнів, розвиваючи не тільки предметні здібності здобувачів освіти, а і їх індивідуальні творчі нахили. Метод проєктів – ефективна технологія навчання на уроках інформатики і  математики .

 

З метою розвитку ключових компетентностей учнів, підвищенню зацікавленості до вивчення математики, фізики, інформатики, а також  інтеграції навчальних предметів вчителі активно використовують проєктний метод, який  є невід’ємною частиною сучасного процесу навчання. Проєкти, над якими працюють учні під керівництвом вчителів, в першу чергу, спрямовані на розвиток математичної і інформаційно-комунікативної компетентностей. Всі проєкти мають прикладний напрямок, що само по собі вже є чудовою мотивацією до навчання.

 

Так на уроках математики (вчитель Т.В.Плис)  при вивченні теми «Основи статистики» (алгебра 9 клас)  учні з задоволенням  виконували проєкти «Статистичні дослідження і їх аналіз». Питання, що розглядались під час робити над проєктами обираються на розсуд учнів. Це – дослідження за інтересами (музичні  і художні вподобання); побутовими напрямками (дослідження рейтингів супермаркетів нашого району); питання–дослідження рівня захворюваності у різних країнах.

 

Всі проєкти представлені у вигляді навчальних презентацій з елементами інфографіки, навички створення яких одержані здобувачами освіти на уроках інформатики під керівництвом вчителів К.В.Замищляк  і О.А.Висіканець, а тому стали прикладом інтеграції інформатики, статистики , математики. Крім цього, дуже змістовні проєкти за темою «Числові послідовності. Прогресії» були створені творчими групами  учнів допрофільного 9-Б класу (вчитель О.А.Висіканець). В даних проєктах відображається використання прогресій і послідовностей у нашому житті. А це – прикладний аспект шкільного курсу математики.

Значення навчальних проєктів важко переоцінити, адже завдяки ним учні вчаться:

-         критично осмислювати інформацію;

-         використовують набуті знання на практиці;

-         удосконалюють комунікативні навички. 

Цікаво проходять уроки у допрофільних класах (вчителі С.М.Лісовська  і О.А.Висіканець), на яких учні розширюють свої математичні знання, розвивають практичні навички і вміння . Так у 8-Б класі був проведений урок за темою «Калейдоскоп цікавих чисел». На уроці діти дізналися деякі таємниці числових множин. Як чудово пізнавати те, що ти раніше не знав. А в математиці є ще багато невідкритих сторінок.

 

Вчитель А.В.Ільєнко на уроках фізики, вивчаючи тему «Фундаментальні взаємодії в природі.  Межі застосування фізичних законів і теорій», запропонувала учням створити ребуси–загадки, у яких зашифровані фізичні поняття. Використання ребусів дає змогу учням самостійно сформулювати тему уроку або назвати фізичну величину чи явище, що буде вивчатися. Створення або розгадування ребусів – це творчий процес, який дає можливість кожному розробити нові правила зрозумілі для інших за логікою побудови, крім цього без засвоєння нової теми, створити ребус неможливо. Учні були в захваті від такого творчого завдання.

 

Цьогорічні випускники на Zoom-уроках інформатики під керівництвом вчителів К.В.Замишляк і О.А.Висіканець  поділились своїми напрацюваннями зі створення сайтів та блогів міжпредметного спрямування.

 

Дистанційне навчання з математики здобувачів освіти 11 класів в першу чергу спрямоване на успішну здачу ЗНО. А тому велику увагу вчителі математики С.М.Лісовська і Т.В.Плис приділяють на своїх дистанційних уроках досягненню даної мети.

 

Вчителями МО широко використовуються платформи освітнього проєкту «На Урок» і «Всеосвіта».  Дані платформи дають можливість здійснити перевірку знань учнів у тестовому режимі. Вчителі кафедри при проведенні тестів використовують  власні тестові розробки, якими охоче діляться зі своїми колегами.

 

Спеціалізована школа 264... - Спеціалізована школа 264 м.Києва (facebook.com)


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux