Як деснянцям долучитися до управління містом?
Є понад 20 таких інструментів. Про головні з них Департамент суспільних комунікацій КМДА та Центр комунікації та інформації створили ролик:
- Центральна диспетчерська служба «1557». Дозволяє вирішити питання ЖКГ;
- Контакт-центр «1551». Приймає скарги та пропозиції щодо будь-яких питань життєдіяльності міста;
- Громадський бюджет. Дає можливість розподілити частину міського бюджету шляхом подачі власних проєктів;
- Електронні петиції. Сервіс дає перспективу розгляду петиції міською радою, якщо вона набирає 10 тисяч голосів;
- Публічні консультації. Дозволяють зібрати усі зацікавлені сторони для обговорення спільних питань та досягнення консенсусу;
- Органи самоорганізації населення (ОСН). Кияни можуть об'єднуватися на рівні будинку, двору або мікрорайону, щоб вдосконалювати свою територію;
- Місцеві ініціативи. Зібравши 1000 підписів, направляйте власний проєкт на розгляд Київської міської ради;
- Запити на доступ до публічної інформації. Дозволяють отримати інформацію, якою володіють органи влади;
- Звернення громадян.
Дізнавайтеся про інструменти громадської участі та вирішуйте будь-яке питання життєдіяльності столиці.
Детальніше - https://www.facebook.com/kyivcity.gov.ua/videos/3515173521945370.