Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Вадим Онуфрійчук: «Звертаючись до адміністрації, мешканці розраховують на фахову допомогу, і ми повинні її надати»

Опубліковано 01 липня 2015 року о 21:47

 

З початку нинішнього року до Деснянської райдержадміністрації звернулися більше 7 тисяч громадян. Питання, з якими найчастіше звертаються до представників районної влади, стосуються житлово-комунального господарства та благоустрою Деснянського району, соціального захисту, житлового забезпечення, економіки та цінової політики, освіти та охорони здоров’я.

Аналіз роботи керівників, працівників структурних підрозділів Деснянської райдержадміністрації зі зверненнями громадян сьогодні було проведено під час розширеної апаратної наради, яка пройшла у приміщенні Деснянській РДА під головуванням очільника Деснянського району Вадима Онуфрійчука.

Начальник відділу з питань звернень громадян Марія Тимофєєва ознайомила присутніх з інформацією про роботу зі зверненнями громадян станом на 30 червня 2015 року. Так з початку року надійшло 2250 звернень від 7000 громадян, що на 36 відсотків більше ніж за аналогічний період 2014-го року. Майже 200 звернень отримано від громадян пільгових категорій, 412 надійшло від учасників АТО та 46 – від членів їх сімей. Найчастіше це звернення щодо надання матеріальної допомоги, встановлення пільг на оплату житлово-комунальних послуг та виділення земельної ділянки. Більшість звернень від громадян надходять безпосередньо до Деснянської райдержадміністрації (64 відсотки від загальної кількості).

«Робота зі зверненнями громадян в Деснянській райдержадміністрації контролюється та перевіряється відділом з питань звернень громадян. Щочетверга структурним підрозділам надаються нагадування про наближення строків виконання звернень. Більшість незадоволених громадян керівники адміністрації приймають особисто та намагаються в межах компетенції вирішити проблему. Близько 25 відсотків від загальної кількості громадян звернулися під час особистих та виїзних прийомів», – зазначила Марія Тимофєєва.

Так, лише очільником Деснянської райдержадміністрації Вадимом Онуфрійчуком з початку року проведено 13 особистих прийомів (прийнято – 84 громадянина) та 12 виїзних прийомів (прийнято 40 громадян). Також було проведено 14 «гарячих» телефонних ліній, під час яких до Вадима Онуфрійчука звернулося 24 мешканці району.

Під час апаратної наради Вадим Онуфрійчук також дав доручення відповідним службам опрацювати можливість запровадження контролю за виконанням звернень громадян шляхом дозвону до заявників.

«Для удосконалення роботи зі зверненнями громадян необхідно дотримуватись строків виконання звернень, не «перекидати» відповідальність один на одного та надавати відповідь по суті. В процесі роботи зі зверненнями громадян приділяти увагу та повагу до мешканців, ввічливість, за потреби зв'язатись по телефону та надати обґрунтовані, зрозумілі роз’яснення. Звертаючись до адміністрації, мешканці розраховують на фахову допомогу, і ми повинні її надати», – сказав Вадим Онуфрійчук.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux