Щомісяця у Деснянському районі перевозиться близько 10 мільйонів пасажирів
На території Деснянського району щомісяця перевозиться близько 10 мільйонів пасажирів. До їх послуг – 14 автобусних маршрутів у звичному режимі руху, 10 трамвайних, 8 тролейбусних, 30 автобусних маршрутів, які працюють у режимі маршрутного таксі, а також дві станції метрополітену «Лісова» та «Чернігівська» на Святошинсько-Броварській лінії.
Одна з двох ліній швидкісного трамваю у столиці збудована саме у Деснянському районі по вул. Бальзака. Для її безперебійної роботи організовано два трамвайних маршрути №№ 4, 5.
З метою забезпечення належного функціонування та розвитку транспортної інфраструктури Деснянською райдержадміністрацією виконується робота з координації дій профільних комунальних підприємств і служб дорожньо-транспортного комплексу міста Києва.
«Спільно з КП «Центр організації дорожнього руху» нами було проведено аналіз проблемних місць на вулично-дорожній мережі Деснянського району та напрацьовано відповідні пропозиції щодо підвищення рівня його безпеки. Вказані пропозиції стосуються підвищення рівня якості пасажирських перевезень, встановлення розподільчого та направляючого пішохідного огородження, а також удосконалення організації дорожнього руху», – говорить завідувач транспортного сектору Деснянської РДА Сергій Компанець.
Зараз комунальні служби Деснянського району проводять роботи з усунення недоліків в утриманні вулично-дорожньої мережі, зокрема, ліквідовуються ями та вибоїни на проїзній частині вулиць.
Довідково.
Наразі тривають організаційно-правові заходи, спрямовані на впровадження двостороннього дорожнього руху по всій вул. Бальзака: отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція транспортної розв’язки в одному рівні вул. Каштанова – вул. Бальзака з влаштуванням двостороннього дорожнього руху по вул. Бальзака в Деснянському районі» та експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція транспортної розв’язки просп. Шухевича – вул.Бальзака з організацією додаткових з’їздів на просп. Шухевича у Деснянському районі».
Розпорядженням КМДА погоджено проект про затвердження проектно-кошторисної документації. При належному фінансуванні роботи будуть виконані до кінця нинішнього року.
Погоджено змінену схему автобусного маршруту № 6 зі зменшенням інтервалу руху рухомого складу, відкоректовано режим роботи світлофорного об’єкту біля Свято- Троїцького храму. Найближчим часом планується реалізація даного проекту – удосконалення організації дорожнього руху на заїздах в 20-й мікрорайон на перетині вулиць Закревського та Милославської та лівий поворот з вулиці Милославської.
Наразі погоджено схеми організації дорожнього руху, визначена орієнтовна вартість робіт та тривають організаційно-правові заходи щодо вирішення питання фінансування робіт з облаштування заїздів до 20-го мікрорайону.
Актуальним питанням для мешканців ж/м Троєщина залишається будівництво лінії метрополітену.
Відповідно до Меморандуму про співробітництво між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та China Railway International Group та China Pacific Construction Group від 15.05.2017 щодо надання допомоги з реалізації проекту будівництва 4-ї лінії метро в м. Києві, консорціум китайських компаній проводить дослідження, пов’язані з реалізацією проекту та обирає найбільш економічно доцільний варіант з урахуванням містобудівної ситуації. Терміни будівництва цієї лінії будуть визначені після розроблення та затвердження проектної документації.
Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки замовнику будівництва КП «Київський метрополітен» на об’єкт «Будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з основним та другим електродепо (ТЕО)» передбачено фінансування в розмірі 20 млн грн.