Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Перехід на дистанційне навчання стимулював до креативності, самоорганізації, отримання нових навичок – Оксана Конюшок

Опубліковано 27 травня 2020 року о 15:59
фото

 

Про особливості дистанційного навчання в школі І-ІІІ ступенів №218 говорить директор школи Оксана Конюшок:

 «Сучасний світ регулярно підкидає нам нові виклики, тож дедалі актуальнішою стає навичка вміти швидко пристосовуватися до змін і бути гнучким. Запроваджений карантин у школах і потреба миттєво перейти на дистанційне навчання – це насправді серйозний виклик для всіх учасників освітнього процесу. Але кожна проблема – це й нові можливості. Все робиться в шаленому темпі і втілюється миттєво... 

 Після оголошення карантину наша школа І-ІІІ ступенів №218 Деснянського району перейшла на новий для неї формат    навчання – дистанційну освіту.  Перед педагогами постало  завдання пошуку нових, нестандартних методів взаємодії з учнями. Школа перемістилась у віртуальний простір, і тепер учні відвідують навчальні заняття, увімкнувши комп’ютери. А педагоги закладу почали активно працювати з допомогою інформаційних технологій.  Перехід на дистанційне навчання стимулював до креативності, самоорганізації, отримання нових навичок.

 Важливим моментом для адміністрації, стала організація чіткого моніторингу якості роботи вчителів, а дистанційна робота з учнями була фактично спонуканням до самоорганізації та самовдосконалення, пошуку нових можливостей в кризових умовах. Було організовано онлайн наради, методичні об’єднання з педпрацівниками, водночас надавалися консультації тим, у кого ще виникали якісь технічні чи організаційні проблеми .

Сьогодні ми розуміємо, що освіта вже не буде такою, як вона була до карантину. Ми побачили переваги дистанційного навчання, і вони очевидні: індивідуалізація навчання, можливість роботи з обдарованими дітьми та учнями з особливими освітніми потребами.  У випадку дітей з особливими потребами, важливого значення набула допомога батьків. Проте для команди супроводу, і в першу чергу для вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів, постало багато питань: як організувати процес навчання, чим допомогти дітям, як не втратити вже напрацьоване і треба враховувати, що кожна дитина з ООП потребує часу для адаптації в незвичайній ситуації. Кожна родина, насправді опинилась у своїй особливій, складній життєвій ситуації. Однак є й позитивні моменти : батьки стали  ще надійнішими партнерами вчителів, ніж раніше, бо їм важливо було організувати день дитині, пояснити, що навчання проходитиме іншим чином: через комп’ютер, планшет чи навіть  телефон, оскільки діти з особливими освітніми потребами, потребують дотримання певних відпрацьованих правил. Діяльність таких учнів   оцінюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед – з позиції прогресивного розвитку. 

 Дистанційне навчання, водночас, вимагає дотримання засад інклюзивного навчання, що передбачає соціалізацію дитини та включення в соціум, проте, цю вимогу неможливо задовольнити практично в умовах карантину. Саме соціалізація та безпосередній контакт дають свої позитивні  результати. Навколишній світ стрімко змінюється і діти повинні   здобути  навички спілкування телефоном, спокійно використовувати   засоби дистанційного спілкування. Навіть не задумуючись, ми дійшли спільної згоди з батьками, що засоби комунікації теж є одним з видів соціалізації в суспільстві для дітей з особливими освітніми потребами.

 Будь-які виклики створюють нові можливості. Ми всі разом повинні гуртуватися і використовувати новітні інформаційні технології в освітньому середовищі. У нашому колективі ми не хвалимося своїми сертифікатами, ми хвалимося своїми навичками, адже головне те, що ми вміємо робити. Ми працюємо разом, опановуємо нові прийоми і методи. І школа  буде успішною лише тоді, коли згуртована команда професіоналів буде дбати про щоденне самовдосконалення». 

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux