Педагогічний колектив СНВК «Усмішка» Деснянського району взяли участь в семінарі «Використання LEGO в освітній діяльності»
LEGO – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основний принцип такого навчання – «Навчання через дію», в результаті якого діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.
Нещодавно педагогічний колектив Спеціалізованого навчально-виховного комплексу «Усмішка» Деснянського району отримав чудову нагоду зустрітися з учасниками проекту «Сприяння освіті» – керівником освітніх проектів в Україні Оксаною Ромою та тренером Світланою Бондар.
Чому саме LEGO? Саме на це питання шукали відповідь учасники семінару. Давно відомо, що основним видом діяльності молодших школярів є гра. Робота з конструктором LEGO дозволяє учням у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. На кожному занятті педагог пропонує певну тему, що стосується історії, географії, культури, техніки, містобудування тощо, а діти конструюють на задану тему. Особливості конструктора LEGO, його висока якість дозволяє дітям втілити найрізноманітніші проекти, працюючи за своїм задумом і в своєму темпі, самостійно вирішуючи поставлену задачу, бачити продукт своєї діяльності, конструювати свої простори, в яких можна із задоволенням грати, змінювати і вдосконалювати.
Кожен учасник семінару мав змогу дізнатися про діапазон використання LEGO з точки зору конструктивно-ігрового значення для дітей. LEGO-конструктор можна використовувати, як на уроках, так і в широкому спектрі життєвих подій класу: виховні години, дидактичні ігри, LEGO – свята і розваги, оформлення класної кімнати до свят, що є потужним джерелом формування у дітей інтересу до конструювання.
Учасники семінару дійшли висновку, що робота з освітніми конструкторами LEGO дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.