Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ПАТ «АК «Київводоканал» продовжує переведення деснянців на платіжки з внесеними нарахуваннями

Опубліковано 03 квітня 2017 року о 12:57

 

Увага, деснянці!

Для упорядкування взаєморозрахунків і формування історії споживання послуг ПАТ «АК «Київводоканал» продовжує переводити абонентів на платіжки з внесеними нарахуваннями на основі наданих показників лічильників. Відтак, цього місяця вже заповнені квитанції отримали мешканці 11,6 тис. квартир у Деснянському та Оболонському районах. Зокрема, це будинки, що обслуговуються ЖЕДом № 305.

Як наголошує підприємство, у Києві, як і в більшості обласних центрів України, також відмовляються від квитанцій самозаповнення, оскільки вони надають змогу несумлінним споживачам взагалі нічого не вписувати у платіжки або вносити занижені цифри. Це негативно позначається на гаманцях мешканців без лічильників: саме між ними порівну розподіляється обсяг спожитої будинком води, після відрахування обсягу, використаного за квартирними лічильниками, витрат виконавця, юридичних і фізичних осіб-підприємців – власників або орендарів приміщень. Тобто фактично кияни, які не мають приладів обліку, сплачують за сусіда. Формування квитанцій із внесеними даними та періодична перевірка – контрольне зняття показників – унеможливлять такі ситуації.

При підготовці «нових» платіжок враховується наявна в системі інформація, зокрема, поточні/попередні показники, самостійно передані споживачами, внесені операторами в пунктах прийому чи відображені в актах проведених контрольних перевірок, у банківських реєстрах.

Наразі такі квитанції отримали мешканці будинків, які знаходяться у близькому доступі до центрів обслуговування ПАТ «АК «Київводоканал».

Для того, щоб перехід був максимально легким, а розрахунки чіткими, підприємство просить деснянців регулярно передавати показники лічильників одним із зручних способів через:

-        окрему графу «Поточні на дату сплати» у платіжному повідомленні;

-        мобільний додаток «Viber»;

-        сайт підприємства http://vodokanal.kiev.ua/  кнопка «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;

-        контакт-центр ПАТ «АК «Київводоканал» – (044) 202-02-02 (після 20:00 – надиктувати на автовідповідач);

-        контакт-центр Центру комунального сервісу (ЦКС) – (044) 247-40-40;

-        центри обслуговування ЦКС (адреси та графік роботи на http://cks.kiev.ua/contacts);

-        центри обслуговування ПАТ «АК «Київводоканал» (адреси та графік роботи на http://vodokanal.kiev.ua/ кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів»).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux