ПАТ «АК «Київводоканал» продовжує переведення деснянців на платіжки з внесеними нарахуваннями
Увага, деснянці!
Для упорядкування взаєморозрахунків і формування історії споживання послуг ПАТ «АК «Київводоканал» продовжує переводити абонентів на платіжки з внесеними нарахуваннями на основі наданих показників лічильників. Відтак, цього місяця вже заповнені квитанції отримали мешканці 11,6 тис. квартир у Деснянському та Оболонському районах. Зокрема, це будинки, що обслуговуються ЖЕДом № 305.
Як наголошує підприємство, у Києві, як і в більшості обласних центрів України, також відмовляються від квитанцій самозаповнення, оскільки вони надають змогу несумлінним споживачам взагалі нічого не вписувати у платіжки або вносити занижені цифри. Це негативно позначається на гаманцях мешканців без лічильників: саме між ними порівну розподіляється обсяг спожитої будинком води, після відрахування обсягу, використаного за квартирними лічильниками, витрат виконавця, юридичних і фізичних осіб-підприємців – власників або орендарів приміщень. Тобто фактично кияни, які не мають приладів обліку, сплачують за сусіда. Формування квитанцій із внесеними даними та періодична перевірка – контрольне зняття показників – унеможливлять такі ситуації.
При підготовці «нових» платіжок враховується наявна в системі інформація, зокрема, поточні/попередні показники, самостійно передані споживачами, внесені операторами в пунктах прийому чи відображені в актах проведених контрольних перевірок, у банківських реєстрах.
Наразі такі квитанції отримали мешканці будинків, які знаходяться у близькому доступі до центрів обслуговування ПАТ «АК «Київводоканал».
Для того, щоб перехід був максимально легким, а розрахунки чіткими, підприємство просить деснянців регулярно передавати показники лічильників одним із зручних способів через:
- окрему графу «Поточні на дату сплати» у платіжному повідомленні;
- мобільний додаток «Viber»;
- сайт підприємства http://vodokanal.kiev.ua/ кнопка «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;
- контакт-центр ПАТ «АК «Київводоканал» – (044) 202-02-02 (після 20:00 – надиктувати на автовідповідач);
- контакт-центр Центру комунального сервісу (ЦКС) – (044) 247-40-40;
- центри обслуговування ЦКС (адреси та графік роботи на http://cks.kiev.ua/contacts);
- центри обслуговування ПАТ «АК «Київводоканал» (адреси та графік роботи на http://vodokanal.kiev.ua/ кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів»).