Ольга Машківська: «Ми повинні уникати необґрунтованих та формальних відповідей на звернення громадян»
У Деснянській райдержадміністрації під головуванням керівника апарату Ольги Машківської відбувся консультативний семінар для працівників структурних підрозділів Деснянської РДА щодо якісного опрацювання звернень громадян відповідальними виконавцями.
Ольга Машківська підкреслила особливу відповідальність керівників структурних підрозділів Деснянської РДА за виконання доручень щодо розгляду звернень громадян.
«Не секрет, що у роботі із зверненнями громадян, підготовці відповідей на звернення мешканців району трапляються відписки, неповні, необґрунтовані та формальні відповіді, зволікання. Необхідно уникати такої практики. Керівники підрозділів особисто будуть нести відповідальність за прорахунки у роботі», – зазначила Ольга Машківська.
Начальник відділу з питань звернень громадян Деснянської РДА Марія Тимофєєва звернула увагу присутніх на основні нормативні документи, які регламентують роботу із зверненнями громадян, виконавську дисципліну та нагадала присутнім етичні правила спілкування із мешканцями району по телефону, акцентувала увагу на дотримання мешканцями встановленого графіка прийому, зазначила на необхідність проведення особистих прийомів громадян. Також звернула увагу на якість підготовки, вчасність відповідей на звернення громадян, посилення контролю за розглядом звернень громадян пільгових категорій.
Особливу увагу на консультативному семінарі було приділено зверненням громадян, які стосуються санітарно-епідеміологічного стану, підвищення рівня шуму, сморідних запахів тощо. Також було зазначено про необхідність дотримання термінів підготовки відповідей на звернення громадян.