Клієнти ПАТ «АК «Київводоканалу» можуть звернутись до будь-якої точки Центру комунального сервісу незалежно від місця проживання
Увага, деснянці!
Для покращення якості обслуговування споживачів, ПАТ «АК «Київводоканал» розпочав активну співпрацю з Центром комунального сервісу (ЦКС). Вирішити чимало питань можна не лише в Розрахунковому департаменті «Київводоканалу» (вул. Електротехнічна, 16) та контакт-центрі, а й у всіх 75-ти точках ЦКС. Завдяки новому програмному забезпеченню вони працюють за принципом «екстериторіальності», тобто отримати послуги можна в будь-якому з 75-ти ЦКС незалежно від місця проживання чи реєстрації.
Відтак, у ЦКС Ви маєте змогу подати документи для оформлення договору на надання послуг, залишити заявку на опломбування та повірку лічильників або ж будь-яке звернення до структурних підрозділів ПАТ «АК «Київводоканалу», оформити акт звірки, здійснити коригування даних особового рахунку. Фахівці ЦКС проконсультують із питань застосування тарифів і порядку нарахувань у платіжному повідомленні. Окрім того, у сервісному центрі можна здійснити перерахунок або подати поточні показання лічильників.
Нагадаємо, раніше для вирішення багатьох питань киянам потрібно було їхати до Розрахункового департаменту підприємства. Тепер можна обрати сервісний центр на власний розсуд. Усі вони працюють за принципами «єдиного вікна» та «одного звернення» практично в усіх районах міста. Ознайомитися детальніше з графіками та принципами роботи ЦКС можна на сайті ПАТ «АК «Київводоканалу» в рубриці «Для дому/центри з укладання договорів» і на сайті ЦКС.