Державну мову треба знати, якщо хочеш по життю перемагати
Вивчення української мови є невід’ємною складовою у формуванні національної свідомості та ідентичності громадянина.
Державна мова є таким самим символом держави, як прапор, герб та гімн, а віднедавна вона ще й стала потужною зброєю боротьби і світовим трендом.
Під час вивчення української мови та літератури вчителі Деснянського району використовують моделі змішаного та дистанційного навчання у синхронному й асинхронному режимах:
- орієнтуються на види мовленнєвої діяльності, а не на конкретні теми чи твори, що сприяє навчальній мотивації та ініціативності, самостійності та відповідальності учнів як основи вміння вчитися;
- добираючи навчальні завдання, уникають одноманітності. Натомість збільшують кількість завдань творчого спрямування, що є запорукою вивільнення позитивних емоцій, підтримки віри дітей у власні сили й можливості;
- Українська література – невичерпне джерело народної мудрості, а характеристики персонажів творів – приклади найвищих моральних чеснот. Саме тому вчителі акцентують увагу на позитивних рисах головних героїв: патріотизм, оптимізм, товариськість, відповідальність, чесність, відкритість та готовність допомогти тому, хто цього потребує.
Завдяки інтегрованим урокам та іншим сучасним формам роботи педагоги не тільки подають програмовий матеріал, а й розвивають у дітей цілісність пізнання і світогляду, конкурентноспроможність, формують патріотів, інноваторів, здатних швидко реагувати на зміни.