Катерина Шестакова: «На прикладі школи № 119 ми побачили впровадження проекту «Інтелект України»
Комітетом з питань освіти і науки Громадської ради при Деснянській райдержадміністрації проведено ряд виїзних засідань з питань громадської оцінки стану виконання Міської цільової програми «Освіта Києва».
Представники громадськості зацікавилися впровадженням у навчальних закладах Києва та зокрема Деснянського району сучасних інноваційних педагогічних проектів та програм, спрямованих на реалізацію нового підходу в організації навчального процесу.
Один з таких проектів – проект «Інтелект України», впровадження якого в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів України було рекомендовано наказом Міносвіти України №1439 від 4 грудня 2014 року. Розроблявся даний проект для використання у навчанні обдарованих учнів початкової школи. Але в київських школах за цим проектом сьогодні навчаються звичайні діти.
Представники громадськості відвідали школу № 119, де на власні очі спостерігали за навчальним процесом у рамках зазначеного проекту.
«На уроках діти скоріше грають, ніж працюють. Присутність членів Громадської ради їх зовсім не занепокоїла. У кожному класі на стелі намальовано малюнок, дивлячись на який, діти постійно роблять гімнастику для очей. На одному з уроків під час вивчення сонячної системи діти співали, танцювали. Бажаючих відповісти на запитання вчителя було багато і жоден не залишився без його уваги. На уроці математики принцип гри також зберігався. Відрізнялася лише динаміка проведення уроку. Для вчителя кожний урок – це справжній марафон, і для того, щоб його витримати, необхідно постійно вчитися та рости», – говорить заступник голови комітету з питань освіти і науки Громадської ради при Деснянській райдержадміністрації Катерина Шестакова.
У школі рідко зустрінеш дітей, які носять окуляри. І хоча вдома діти проводять багато часу з планшетом та телефоном, гімнастика для очей, відсутність розумового перенавантаження у вивченні матеріалу – роблять диво.
«Сьогодні проект «Інтелект України» нами впроваджено тільки в початковій школі, але готові застосувати його і для старшокласників. Адже це – цілісна і достатньо складна програма розвитку у дитини творчого мислення, пам’яті, уяви, а головне вона розвиває інтерес у дитини до процесу навчання. Високі вимоги ставляться до вчителя, який повинен зробити вивчення навіть нецікавого матеріалу захоплюючим. Допомагають у цьому семінари, тренінги, обмін досвідом з колегами інших навчальних закладів», – говорить директорка школи Лідія Хара.