Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

ПрАТ «АК «Київводоканал» прийматиме споживачів онлайн

Опубліковано 24 квітня 2020 року о 12:26
фото

 

Увага, деснянці!

Для оперативного та ефективного розв'язання будь-яких питань абонентів ПрАТ «АК «Київводоканал» налаштував дистанційне обслуговування споживачів.

Зокрема, консультації можна отримати у колл-центрі за номером: 202-02-02, на сторінці підприємства у «Facebook» або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».

Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти у «Skype», які приймають абонентів за графіком:

- пн-чт – з 8:00 до 17:00;

- пт – з 8:00 до 16:00;

- сб, нд – вихідний.

Обідня перерва з 12:00 до 13:00.

Акаунти центрів:

Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16.

Центр обслуговування споживачів № 3 (бульв. Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40.

Центр обслуговування споживачів № 4 (просп. Героїв Сталінграда, 14-ж) – KVKStalingrada14G.

Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-а) – KVKRevutskogo5A.

Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-а) – KVKTupoleva19A.

Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.

Дистанційні консультації надаються із таких питань:

- укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);

- проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;

- актуалізація інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості мешканців, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);

- внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;

- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;

- отримання довідки про відсутність заборгованості.

Оплатити послуги також можна дистанційно:

- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через «Google Play»;

- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи «iPay», «Portmone», «Easypay», «PayHub» за допомогою банківської картки.

Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:

- офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків);

- особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);

- система «E.Doc», «СОТА» (отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно»;

- електронні пошти (відправка і отримання листів);

- скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);

- система електронного документообігу для юридичних осіб «SmartSign» (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО «АСКОД»;

- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи, засоби поштового зв’язку, «Sкype».

За інформацією:https://vodokanal.kiev.ua/


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux