На території Деснянського району буде демонтовано близько 3 тисяч рекламних носіїв
Згідно нових Правил розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) встановлено нові формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Відповідними службами Деснянського району при обстеженні балансових території виявлено 79 об’єктів зовнішньої реклами, які розташовані без необхідних дозвільних документів. Також власники рекламоносіїв не завжди погоджують з балансоутримувачем території або споруди розміщення об’єкту реклами, не скрізь є інформація на рекламоносії про власника встановлення об’єкту реклами, його контактні дані, як це передбачено Правилами розміщення реклами у м. Києві.
В перелік рекламоносіїв, які підлягають демонтажу силами КП «Київреклама», по Деснянському району включено 2817 об’єктів. Зазначений перелік висвітлено на офіційному сайті КП «Київреклама».
До зазначеного переліку на демонтаж входять: інформаційні щити, виносні спеціальні конструкції, рекламні конструкції на фасаді будинку та банери.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно із документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Довідково.
З початку року у Києві було демонтовано 13 187 рекламних засобів, у тому числі 8115 вивісок. Окрім того, завдяки реалізації Схеми розміщення наземної реклами до кінця року у Києві має лишитися не більше 4390 наземних рекламних засобів із близько 6000 існуючих наразі (на початок 2016 року в Києві налічувалось близько 12000 наземних рекламних засобів).