Формування ключових компетентностей при вивченні предмету «Економіка»
Нещодавно на базі Економіко-правового ліцею пройшов науково-практичний семінар для вчителів економіки Деснянського району, присвячений формуванню ключових компетентностей при вивченні предмету «Економіка».
Заступник директора закладу Т. Лисенко ознайомила присутніх із сучасними соціальними та технологічними освітніми трендами, окреслила алгоритм дій по ознайомленню учнів та батьків із основними змінами у світі професій, провела навігацію по віртуальному «Атласу професій» – експертній дорожній карті професійного розвитку на найближчі десятиліття.
Вчитель економіки ліцею Г. Гречушкіна акцентувала увагу учасників семінару на можливостях віртуальних інтерактивних дощок, їх ролі у впровадженні сучасних педагогічних технологій, продемонструвала, зокрема, застосування віртуальної дошки «Padlet» для спільної роботи учнів та проектної діяльності на уроках та в позаурочний час.
Про формування ключових компетентностей під час проведення практичних робіт з економіки розповіла вчитель економіки гімназії «Троєщина» Л. Кострач, яка залучила слухачів семінару до виконання практичної роботи «Оцінка структури витрат та ціни конкретного продукту за методом «витрати плюс».
Вчитель економіки «Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням української мови – гімназія № 39 І-ІІІ ступенів імені гетьмана України Богдана Хмельницького» Н. Задорожна поділилася досвідом проведення та психолого-педагогічними аспектами ділових ігор на уроках економіки, навела приклади практичного застосування даного методу, продемонструвала етапи гри «Виживання в умовах дикої місцевості».
Заступник директора наукового методичного центру Л. Зайченко підвела підсумки науково-практичного семінару, наголосила на важливості формування ключових компетентностей при вивченні предмету «Економіка», необхідності врахування знаннєвого, діяльнісного та ціннісного компонентів, у результатах навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах реформування освітньої галузі, створення «Нової української школи».